9 Φεβρουαρίου 2011

Η γη μας στο διάστημα

Ύστερα από την ενασχόλησή μας με την αλλαγή της χρονιάς , των εποχών , των 12 μηνών , των ημερών της εβδομάδας και της ημέρας με τη νύχτα , ήρθε η στιγμή να μιλήσουμε για τον πλανήτη μας και το διάστημα.Τοθέμα βγήκε από τα παιδιά , μετά το γνωστό πείραμα με την υδρόγειο σφαίρα και το φακό που γίνεται για να εξηγήσουμε την εναλλαγή της ημέρας με τη νύχτα.Τα παιδιά έδειξαν να γνωρίζουν ήδη πολλά πάνω στο θέμα αλλά είχαν και πολλές απορίες... Έτσι αρχικά δημιουργήθηκε το παρακάτω ιστόγραμμα.


Μεταξύ άλλων , για να γνωρίσουμε καλύτερα το ηλιακό μας σύστημα , δημιουργήσαμε τους εξής πίνακες αναφοράς.


Μάθαμε πολλά για κάθε πλανήτη και παίξαμε μαζί τους σειραθετώντας τους με βάση το μέγεθος αλλά και την απόστασή τους από τον ήλιο.


Παράλληλα , γνωρίσαμε και το δορυφόρο της γης , μάθαμε για τις φάσεις της Σελήνης και παίξαμε βάζοντάς τις σε σειρά (από το μεγαλύτερο στο μικρότερο)

Φυσικά , κάναμε φανταστικά ταξίδια στο φεγγάρι και στους πλανήτες με τα διαστημόπλοιά μας …

Φανταστήκαμε ότι συναντήσαμε εξωγήινους , τους ζωγραφίσαμε όπως πιστεύουμε ότι είναι , τους φτιάξαμε με πλαστελίνη και θελήσαμε να τους μοιάσουμε λιγάκι…

Κι επειδή είμαστε πολύ δημιουργική ομάδα , αποφασίσαμε ακόμα να κατασκευάσουμε το ηλιακό μας σύστημα με papier mache





Η δουλειά αυτή αποδείχτηκε χρονοβόρα κι ακόμα δεν έχουμε έτοιμο το αποτέλεσμα . Επιφυλασσόμαστε καθώς συνεχίζουμε με αμείωτο ενδιαφέρον!

33 σχόλια:

  1. Μά αρέσει η δουλειά σας πολύ:) Τα διαστημόπλοιά σας είναι σουπερ χρωματιστά!! και το εξωγηϊνάκι είναι τόσο απλό αλλά για μένα κλέβει την παράσταση.
    Περιμένω και τη συνέχεια. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Είναι καταπληκτικό το πρόγραμμα για το διάστημα!! Θα ήταν εύκολο σε παρακαλώ να μας έβαζες τα πατρόν για το διαστημόπλοιο και για τους πλανήτες (από το πίνακα αναφοράς) ?? Δυστυχώς δεν έχω κάτι ανάλογο :(( Σε ευχαριστώ θερμά! Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία παρουσίαση και πολύ όμορφες χειροτεχνίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. https://nipiagogosseapognosi.blogspot.com/2011/02/blog-post.html?m=0
    Εγω καποτε θα φυγω
    Αthanasia Papadarker,
    καις κατα απ' τον ηλιακο ανεμο του 🇺🇸Parker
    Εγω, Μιχαλη, δεν σου πηρα τιποτα
    Αθανασια Δωραδενκανη,
    και σ...α απο πολικη χοανη
    Φιλοτιμοι απο την Αρκαδια,
    και σ...α απο τη μαγνητοουρα του Δια
    Ουτε σε ζητημα υγειας απαντησε,
    η καλοψυχη με την ψυχη της φαρο,
    και σ...α απο τον Sydney Ferraro,
    Athanasia Papadapman,
    και σ...α απο το στατικο στεμμα του Chapman
    🌌Αστροφυσικη Πλασματος
    Εγω καποτε θα φυγω
    Μοτόν Αθανασια
    (μοτον: αιδοιο)
    Θα το κρατησω και το μονοπετρο
    Αναγκσιον Παπαδοπουλου
    (αναγκσιον: αιδοιο)
    Δειξε μου τον Αρκα σου,
    να σου δειξω τον σακα σου
    (σακας: αιδοιο)
    Πας πους τις Πατρινος
    Πατρινος στην Πατρα,
    και σ...α απ' τον Mohapatra
    Ταλαντωσεις νετρινων
    Πατρινος στην Κρητη,
    και σ...α απο λειζερ Αλεξανδριτη
    🇬🇷Αντα, δεν σε κρινω
    Σ...α απ' το 🐸διποδο Γυρινο
    Δεν εχει πώς, και τι
    Ετσι Γ η QFT
    ...
    Γυρινος: το πρωτο Passarino-Veltman ολοκληρωμα
    Γ: συναρτηση Γαμμα
    Quantum Field Theory
    Κβαντικη Θεωρια Πεδιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή