13 Ιουνίου 2011

Καλοκαιρινή Γιορτή "Θαλασσινές Ιστορίες"

Λόγω οικονομικής κρίσης , φέτος δε θέλαμε να φορτώσουμε τους γονείς με έξοδα για στολές. Ψάξαμε να βρούμε ένα θεατρικό (για την ακρίβεια πρόκειται για τρια διαφορετικά τα οποία ενώσαμε) που να μη χρειάζεται πολλά κοστούμια. Ορισμένα βέβαια δε μπορέσαμε να τα αποφύγουμε. Πήραμε λοιπόν , τη μεγάλη απόφαση να τα φτιάξουμε μόνες μας. Η αλήθεια είναι ότι το καθένα από αυτά δε στοίχισε πάνω από 2-3€ και θα μείνουν και στο σχολείο αλλά είχε πολύυυυυυ δουλειά! Φυσικά χρειαστήκαμε πάλι τη βοήθεια μαμάδων για να ράψουν κάποια κομμάτια στη ραπτομηχανή...

Ύστερα από πολλές προετοιμασίες , πρόβες , κατασκευές , στείλαμε τις προσκλήσεις μας ...

στήσαμε το σκηνικό μας....

και ξεκινήσαμε!

Τα παιδάκια πήγαν παραλία...

Χόρεψαν και τραγούδησαν:

"Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα"

Τυχερά τα παιδάκια ... Τα ναυτάκια από την άλλη το `ριξαν στην αγγαρεία!

"Τράβα μπρος κι όσα έρθουν κι όσα πάνε..."

Κάτι δεν πήγε καλά όμως κι άφησαν μες το νερό μια πετρελαιοκηλίδα!

Η πετρελαιοκηλίδα ενόχλησε πολύ όλα τα πλάσματα της θάλασσας.
Τους γλάρους...

Τα καβουράκια...

Τα χταπόδια...

Και τα ψαράκια...

Τα παιδάκια τότε ανέλαβαν δράση! Μάζεψαν την πετρελαιοκηλίδα και διαδήλωσαν με συνθήματα για την προστασία του περιβάλλοντος.

"Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα , θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα..."

Πριν κλείσουμε , φορέσαμε τα καπέλα αποφοίτησης...

πήραμε τα πτυχία μας , χαιρετίσαμε τις κυρίες μας...

και έτοιμοι για το Δημοτικό σχολείο!

"Χρονάκια έξι κι όποιος αντέξει!"



Καλή πρόοδο στα παιδάκια μας!
Ένας ακόμα κύκλος κλείνει...
Και τώρα μας αξίζει λίγη ξεκούραση....

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ








29 σχόλια:

  1. Μπράβο σας!! Ωραίο το έργο σας και πανέμορφες οι στολές σας! Συγχαρητήρια για όλα. Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ομορφιες ειναι αυτες;Μπραβο σας!!!
    Και του χρονου να ειστε καλα να ξαναγιορτασετε!!!
    Καλο καλοκαιρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι τυχερα παιδια!!! μπραβο σου εξαιρετικη δουλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλή σχολική χρονιά συναδέλφισσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΑΘΩΟΤΗΤΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ (ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΗΚΕΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΕΞΟΔΑ)!!! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!!! ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟ ΠΑΤΡΟΝ ΑΠ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΤΟΥ ΓΛΑΡΟΥ. ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική δουλειά! ! Σκέφτομαι κάτι παρόμοιο για τη λήξη . Θα μπορούσατε μήπως να μου στείλετε τα λόγια Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια όλα τα σκηνικά και τα κοστούμια σας! Μπορείτε να μου πείτε πως κάνατε το καραβάκι στην σκηνή τόσο μεγάλο για να χωράει όλα τα παιδάκια? Είναι από χαρτί? Είμαστε σχολείο της ομογένειας στην Αμερική και δεν είναι εύκολο να προμηθευτούμε πράγματα από Ελλάδα για αυτό τα φτιάχνουμε μόνοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα σας! Μπράβο για τη υπέροχη δουλειά που κάνετε! Μήπως θα μπορούσα να έχω το θεατρικό με τα λογακια? Θα ήταν πολύ βοηθητικό.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα σας μπράβο για τη θαυμάσια δουλεία σας.Θα μπορούσα να έχω το θεατρικό ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο πραγματικά! Χίλια μπράβο!! Θα μπορούσα να έχω τα λόγια απο το θεατρικό παρακαλώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα
    Τέλειο
    Θα μπορούσατε να μας δώσετε τα λόγια από το θεατρικό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θα μπορουσα να εχω τα λογια και τα τραγουδια του θεατρικου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη δουλειά. Συγχαρητήρια! Θα μπορούσατε να μου στείλετε τη γιορτή στο mail μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια δουλειά! Θα ήθελα κι εγώ τα ποιήματα απ τη γιορτή. Εάν και εφόσον γίνεται. Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετικό. Υπέροχη δουλειά, μπράβο σας. Θα ήθελα να το προσαρμόσω σε άτομα με αναπηρία. θα μπορούσα να έχω το θεατρικό? ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μήπως είναι δυνατόν να μας στείλετε το κείμενο της γιορτής;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα! Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σας! Μήπως θα μπορούσα να έχω και εγώ τα λόγια από το θατρικό σας παρακαλώ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια όλα!!!συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σας ...θα μπορούσατε και σε μένα να μου δώσετε τα λόγια από το θεατρικό και τα τραγούδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο !!! Καταπληκτική δουλειά !!
    Φαινεται ο άνθρωπος που αγαπά αυτό που κάνει και δεν περνα απλά την ωρα του !!!
    Μήπως θα μπορούσα να είχα κι εγω τα κειμενάκια ;;
    Ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φανταστική δουλειά, μπράβο κορίτσια! Θα μπορούσατε να μου στείλετε το θεατρικό και τα τραγούδια στο email μου; katerina_marina_@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχη δουλειά συγχαρητήρια. Θα μπορούσατε να μου στείλετε τα λόγια σας παρακαλώ στο email μου; magdi-th@hotmail.com Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια για την όμορφη ιδέα σας!!Αν θέλετε μπορείτε να τη μοιραστείτε μαζί μας στο v_iwannou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα.. θα μπορούσα να έχω τα θεατρικά; tzwrtzina_88@hotmail.com Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτική δουλειά. Μήπως θα μπορούσα να έχω τα λόγια από το θεατρικό; ευχαριστώ πολύ. patsiant@cytanet.com.cy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια! Ιδανικό από κάθε άποψη! Θα επιθυμούσα το πλήρες θεατρικό για να το προσαρμοσω στην τάξη μου! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάρα πολύ ωραίο θεατρικό! θα μπορούσα να έχω το πλήρες θεατρικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή